ΚΩΔΙΚΑΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΗΘΙΚΗΣ

Στην INFO-PLAN Α.Ε, ακολουθούμε με αυστηρότητα έναν κώδικα επαγγελματικής δεοντολογίας και ηθικής σε κάθε πτυχή της δραστηριότητάς μας. Η δέσμευσή μας προς την εφαρμογή των υψηλότερων προτύπων δεοντολογίας αντανακλά τη βαθιά μας πεποίθηση στην ευθύνη και την ακεραιότητα σε κάθε ενέργειά μας.

Α. Προοίμιο 

Η εμπιστοσύνη αποτελεί τον πυλώνα της δράσης μας. Είναι εκείνο το αγαθό που προαναγγέλλουμε και που οι πελάτες αναζητούν. Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία μας, INFO-PLAN A.E, διατυπώνει τον εξής Κώδικα Επαγγελματικής Δεοντολογίας και Ηθικής.

Β. Αρχές και Αξίες 

Β.1. Εμπιστοσύνη 

  • Δρούμε με ηθικότητα και διαφάνεια. 
  • Σεβόμαστε τις αξίες της ακεραιότητας, της ανεξαρτησίας και της αμεροληψίας. 
  • Βεβαιωνόμαστε για την ακρίβεια και την πληρότητα στην παροχή των υπηρεσιών μας. 

Β.2. Αξιοπιστία

Οι δηλώσεις μας συνάδουν με τις πράξεις μας.

Β.3. Υπευθυνότητα

Διοίκηση, στελέχη και συνεργάτες, λειτουργούμε με αυξημένη υπευθυνότητα απέναντι στον πελάτη για την εμπιστοσύνη που μας επέδειξε.

Β.4. Ακεραιότητα

Δεν ξεχνάμε το ηθικό πεδίο στη δράση μας.

Β.5. Επαγγελματισμός 

  • Δρούμε πάντα σύμφωνα με τους ισχύοντες νόμους. 
  • Δεν αναλαμβάνουμε παράνομες εργασίες. 
  • Συμπεριφερόμαστε με ευγένεια και σεβασμό προς τους πελάτες, τους υπαλλήλους και τους επαγγελματίες συναδέλφους. 
  • Διασφαλίζουμε ότι η προσωπική μας συμπεριφορά δεν θέτει υπό αμφισβήτηση την καταλληλότητά μας ως Σύμβουλοι.

Β.6. Ομαδικότητα 

  • Λειτουργούμε συλλογικά και ατομικά για να ικανοποιούμε αποτελεσματικά τις ανάγκες των πελατών μας.

Β.7. Συνεργασία 

  • Σε θέματα που απαιτούν διεπιστημονική προσέγγιση, συνεργαζόμαστε με συναδέλφους συμβούλους που μας υποδεικνύει ο πελάτης ή που επιλέγουμε εμείς. • Υποδεχόμαστε τη συνεργασία με άλλους με καλή διάθεση. 
  • Καλλιεργούμε θετικές σχέσεις. 
  • Συνεργαζόμαστε με τρίτους και ξεπερνάμε εμπόδια για να συμβάλλουμε στην επιτυχία των πελατών μας.

Β.8. Αποδοχή και σεβασμός νέων συναδέλφων 

  • Αποδεχόμαστε και σεβόμαστε τους νέους συναδέλφους που διαθέτουν τα κατάλληλα προσόντα, επιτρέποντάς τους να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητές τους.

Β.9. Σεβασμός στον πελάτη 

  • Προάγουμε ένα περιβάλλον επικοινωνίας και συνεργασίας, όπου όλοι οι πελάτες αντιμετωπίζονται με αξιοπρέπεια και σεβασμό. 
  • Διατηρούμε συνεχή και επαρκή επικοινωνία με τον πελάτη, ενημερώνοντάς τον για την πρόοδο του έργου που έχουμε αναλάβει.

Β.10. Εξυπηρέτηση συμφερόντων πελατών 

  • Αναλαμβάνουμε έργα που είναι προς το καλύτερο συμφέρον του πελάτη. 
  • Δεν δημιουργούμε υπερβολικές προσδοκίες στον πελάτη. 
  • Αποφεύγουμε να παροτρύνουμε τον πελάτη να πάρει αποφάσεις. 
  • Εκτελούμε τις εργασίες σύμφωνα με τις αρχές της επιστήμης και της τέχνης.

Β.11. Διαφάνεια εκπροσώπησης 

  • Είμαστε ανοιχτοί και ειλικρινείς σχετικά με τα προσόντα, τις δεξιότητες και την εμπειρία μας, και αναλαμβάνουμε μόνο έργα που μπορούμε να διεκπεραιώσουμε εμείς και οι συνεργάτες μας. 
  • Συμφωνούμε με τον πελάτη ότι οι συνεργάτες μας τηρούν τον ίδιο κώδικα συμπεριφοράς με εμάς.

Β.12. Αναγνώριση και αποφυγή συγκρούσεων συμφερόντων 

Σύγκρουση συμφερόντων μπορεί να προκύψει όταν τα συμφέροντα δυνητικών πελατών συγκρούονται ή φαίνονται να συγκρούονται με τα συμφέροντα υπαρχόντων πελατών, συγγενικών μας προσώπων ή ακόμα και με τα συμφέροντα της εταιρείας INFO-PLAN A.E. 

  • Ενεργούμε με γνώμονα τα συμφέροντα των πελατών μας και αποφεύγουμε καταστάσεις που μπορεί να δώσουν την εντύπωση ότι διακυβεύεται η κρίση μας. 
  • Αποφεύγουμε οτιδήποτε μπορεί να θέσει υπό αμφισβήτηση την κρίση μας, καθώς και τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας. 
  • Γνωστοποιούμε στους πελάτες τυχόν παράγοντες που ενδέχεται να επηρεάσουν την ανεξαρτησία ή την αντικειμενικότητά μας, όπως καλές σχέσεις ή προηγούμενες συνεργασίες. 
  • Αποκαλύπτουμε στους πελάτες τυχόν συγκρούσεις συμφερόντων και τους επιτρέπουμε να αποφασίσουν ελεύθερα για την ανάθεση της εργασίας. 
  • Θυμόμαστε ότι πολλές συγκρούσεις ή δυνητικές συγκρούσεις μπορούν να επιλυθούν, αν γνωστοποιηθούν σωστά και έγκαιρα.

Β.13. Συνέπεια προς το επιχειρηματικό κεφάλαιο

  • Η διεκπεραίωση των υποθέσεων των πελατών μας και η εξυπηρέτησή τους πραγματοποιούνται χωρίς τεχνικές παρεμβολές και τη μεσολάβηση κανενός. 
  • Σεβόμαστε τους πελάτες μας και τιμούμε την αμοιβή μας.

Β.14. Τελικός λόγος – Τελική απόφαση 

  • Οι συμβουλευτικές υπηρεσίες της εταιρείας μας δεν αποτελούν άμεση ή έμμεση προτροπή, παρότρυνση ή συμβουλή για τη διενέργεια οποιασδήποτε πράξης. Είναι απόψεις που ο πελάτης μπορεί να αξιολογήσει, να αποφασίσει και να ενεργήσει βασιζόμενος στη δική του κρίση.

Β.15. Έντιμες και ειλικρινείς συναλλαγές 

  • Είμαστε ειλικρινείς στις συναλλαγές με τους πελάτες μας. Διασφαλίζουμε ότι το μέγεθος της εργασίας, τα παραδοτέα, ο χρόνος και το κόστος της συμβουλευτικής, τεχνικής υποστήριξης και βοήθειας είναι σαφή και συμφωνημένα πριν ξεκινήσουμε την εργασία. 
  • Ανταγωνιζόμαστε δίκαια και έντιμα τους συναδέλφους μας. Πρακτικές που υπονομεύουν τον υγιή ανταγωνισμό, ζημιώνουν τους πελάτες, αλλοιώνουν τις αγορές, βλάπτουν σοβαρά τις σχέσεις μεταξύ των συναδέλφων και καταστρέφουν την εμπιστοσύνη των πελατών.

Β.16. Παροχή υπηρεσιών χωρίς διακρίσεις 

Παρέχουμε τις υπηρεσίες μας σε όλους χωρίς διακρίσεις. Αυτό σημαίνει ότι κατά την επαγγελματική μας δραστηριότητα δεν λαμβάνουμε υπόψη: 

  • Φυλή, χρώμα ή εθνικότητα 
  • Θρησκεία 
  • Φύλο 
  • Ταυτότητα ή έκφραση φύλου 
  • Σεξουαλικό προσανατολισμό 
  • Οικογενειακή κατάσταση 
  • Εθνική καταγωγή 
  • Ιθαγένεια 
  • Αναπηρία 
  • Οποιαδήποτε άλλη κατηγορία που προστατεύεται από τους ισχύοντες νόμους ή κανονισμούς.

Β.17. Σεβασμός της πνευματικής ιδιοκτησίας 

Σεβόμαστε την πνευματική ιδιοκτησία τρίτων και δεν την χρησιμοποιούμε με τρόπο που θα παραβίαζε τους νόμους ή τις αξίες μας.

Β.18. Προστασία εμπιστευτικών πληροφοριών 

  • Οι πληροφορίες των πελατών μας είναι άκρως εμπιστευτικές και δεσμευόμαστε να διατηρήσουμε την εμπιστευτικότητά τους. 
  • Δηλώνουμε ότι οι πληροφορίες που λαμβάνουμε χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για τον σκοπό της ανατεθείσας εργασίας. 
  • Διαφυλάττουμε και προστατεύουμε την εμπιστευτικότητα και το απόρρητο των πληροφοριών των πελατών σχετικά με τις επιχειρηματικές τους δραστηριότητες και λειτουργίες. 
  • Δεν επωφελούμαστε από προνομιακές πληροφορίες που συγκεντρώθηκαν κατά τη διάρκεια μιας εργασίας, ούτε επιτρέπουμε σε άλλους να το κάνουν.

Β.19. Προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα 

Το απόρρητο των υποθέσεων των πελατών μας είναι υψίστης σημασίας. Εμείς τα βλέπουμε όλα, τα ακούμε όλα, και τα ξεχνάμε όλα! Δεν μεταβιβάζουμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα των πελατών και των υπαλλήλων τους. 

Λαμβάνουμε μέτρα προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και εφαρμόζουμε τις διατάξεις του «Γενικού Κανονισμού για την Προστασία Δεδομένων (ΕΕ) 2016/679 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 27ης Απριλίου 2016» και του Ν.4624/2019 (ΦΕΚ 137/τΑ΄/29-8-2019) «Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, μέτρα εφαρμογής του Κανονισμού (ΕΕ) 2016/679 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 27ης Απριλίου 2016 για την προστασία των φυσικών προσώπων έναντι της επεξεργασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και ενσωμάτωση στην εθνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/680 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 27ης Απριλίου 2016 και άλλες διατάξεις».

Γ. Νομική ανακοίνωση 

Η INFO-PLAN A.E διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιήσει, να αναστείλει ή να ανακαλέσει τον παρόντα Κώδικα, εν όλω ή εν μέρει, ανά πάσα στιγμή, με την ανάλογη προειδοποίηση.

 

Τελευταία ενημέρωση: 27/5/2024

Το υλικό σε αυτόν τον ιστότοπο προστατεύεται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν δηλώνεται διαφορετικά. Δεν επιτρέπεται η αναπαραγωγή του χωρίς αναφορά στην πηγή και την κατάσταση των πνευματικών δικαιωμάτων. Η άδεια δεν ισχύει για υλικό που ανήκει σε τρίτους, για το οποίο απαιτείται έγκριση από τους κατόχους των δικαιωμάτων.

Επικοινωνία

info@infoplan.gr

2310543656

Αντ. Μίγγα 18, Νάουσα Ημαθίας

INFO-PLAN A.E. ©